ČEZETA ČZ 175/487

Fotogalerie - POUZE PRVNÍ OBRÁZEK
Za "x" dosaďte ID číslo požadované galerie. Například id:1.
ID číslo je zobrazeno u jednotlivých galerií.

ČEZETA 175 Typ 487/00 se vyráběla od roku 1983 ve strakonickém závodu. Motocykl navazuje na svého slavného předchůdce ČEZETU 175 typ 477, od kterého zdědila skoro vše jen s drobnými detaily, které přispěly k výtečné motorce. Byla to především přední část spolu s elektro výzbrojí motocyklu a motoru. Změna v motoru se týkala změny řazení, kde se první převodový stupeň řadil odspodu. Hlava válce měla pro snížení nepříjemného hluku motoru vložené pryžové vložky, které zabraňovaly jeho rezonanci. Elektrická soustava dostala především výkonnější dynamo, které získalo výkon 75W pro ukazatele směru, které se ovládaly na levé straně řídítek. Stop lampa měla o jeden spínač navíc, který byl ovládán přední brzdou. Ta získala dvou klíčovou brzdu, na které bylo vidět opotřebení brzdných čelistí. Řídítka dostala nový tvar pro ovládací prvky. Na pravé straně řídítek se nacházel nouzový vypínač motoru spolu s plynovou rukojetí v jednom. Na levé straně se nacházelo přepínaní světel blinkru a světelné a akustické houkačky. Přední světlo tvořilo samostatný celek, který byl vložen do plastového pláště předního světlometu na rozdíl od svého předchůdce, u něhož bylo světlo vloženo do pláště spolu s kontrolkami. Nad předním světlem se nacházel hliníkový odlitek, do kterého byl vložen tachometr většího průměru spolu se spínací skřínkou a kontrolkami. Klakson byl pro lepší signalizaci přemístěn zpod nádrže na místo pod krk předních teleskopických vidlic. Vše zakončovaly odrazky, s nimiž se v té době nešetřilo, vepředu byly oranžová a vzadu červené. ČEZETA 175 typ 487 se prodávala v tomto roce za 8.600 korun československých. I za cenu nepříjemných vibrací motoru ve vysokých otáčkách se stal velice oblíbeným motocyklem. Dalším vylepšeným typem byla ČEZETA 175 typ 487/03

ÚDAJE VOZIDLA: ČEZETA 175 Typ 487/00
Výrobce: Česká zbrojovka Strakonice
Země původu: Česká republika
Rok výroby: 1988, Počet válců/obsah: 1 / 176,2 cm3
Výkon: 9,5 KW při 5500 ot/min
Maximální rychlost 95-105 km/hodině
Spotřeba: 3,8 l/100 km při 60 km/hod  (benzín)
Délka, šířka, výška: 20 30 mm, 730 mm, 1 135 mm
Váha bez paliva: 122 kg, Únosnost (užitková váha): 160kg

Zdroj: fiklub.mypage.cz